8 Şubat 2015 Pazar

Kitap Alışverişleri: Ocak 2015 Neler Almışım???

Merhabalar,

Bugün alışveriş yazısıyla sizlerleyim.
Her ne kadar almayacağım desem de indirimleri görünce dayanamayan biri olarak elbette Ocak ayını boş geçirmedim. Tabii biraz frenledim kendimi. :) :)
Önce Ocak ayında aldıklarımın toplu bir resmini paylaşayım, sonra da neyi, nerden, hangi fiyata aldığımı yazayım. :D :D



İlk alışverişim hepsiburada.com'dan... 
Tesadüfen 6.90 TL kampanyasına denk geldim.
Kampanya hala devam ediyor göz atmak isterseniz linke tıklamanız yeterli.

Ve benim aldıklarımmm :) :)
2 adet Arunas Yayınları'ndan, 2 Adette Martı Yayınları'ndan aldım.

Mahşerin Dört Atlısı serisinin 3 kitabını okumuştum. Bu kadar uygun fiyata bulunca sonuncusu Reseph'i de almasam olmazdı.
Londra İblisi'ni 25tl'ye tamamlamak için seçtim. Bu sayede kargo ödemedim.
Çıplak Gerçekler, Çıplak Sırlar kitabının ikincisi, henüz ilkini okumadım, artık peşpeşe okurum. 
Vampir kitaplarını sevdiğimden Şeytanla Dans'ı da attım sepete :)



Sırada D&R alışverişim var. 

Ocak ayı içerisinde 9.90 TL kampanyası vardı. Onu da kaçırmadım tabii.... Sadece bir tanesi farklı fiyat, diğerleri kampanyadan.

Gümüş Gölgeler'i Tüyap fuarından beri bekliyordum. Ha çıktı ha çıkacak derken sonunda aldım, tabii kampanyalı fiyat değildi :(
Dex'in fiyat politikasını pek uygun bulmuyorum, o nedenle indirime girince alıyorum. Mistik Şehirler'i aldım, darısı diğer DEX kitaplarına diyelim artık.
Lena Diaz'ı çok beğeniyorum son kitabı eksikti fırsattan istifade onu da ekledim.
Novella'dan Marie Force'ları da Aşka Son Bir Şans'la tamamlamış oldum. 
İndirime girmişken Bana Prenses Deme ve Ismarlama Bebek'i de aradan çıkarayım dedim :)
ve son olarak Tess'i sepetledim :D :D




Sırada Kitap Sihirbazı var. 

Güzel indirimler için sıklıkla ziyaret ettiğim bir alışveriş sitesi.
Bu sefer fazla birşey almadım. Özellikle Sert Isırık için -fiyatı 5 TL idi.- yaptığım alışverişe Sürpriz Balayı'nı da ekledim.


Son olarak Real Market alışverişi sırasında kitap reyonunu gezmeyi de unutmadım.
Aklınızda olsun, gayet uygun indirimler yılın büyük bir kısmında geçerli oluyor. Kendimi frenlemekten bahsetmiştim ya, bu sebeple tek bir kitapla bu alışverişimi bitirdim. 9.90 TL ile Evrenin Ötesi Serimin son kitabı -Dünyanın Gölgesi'ni- tamamlanmış oldu.



Başka bir alışveriş yazısında görüşmek üzere, hoşçakalın....




6 yorum:

  1. Keşke ben de böyle güzel indirimleri yakalayabilsem :( Bildiğim kadarıyla Şeytan'la Dans serinin dördüncü ya da beşinci kitabı. Ben pek sevemedim Anne Rice'ın yazım tarzını ama çok beğenenler de var tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seri miii :O hımm kötü oldu bu, bilgi için çok teşekkürler Kitap Kurduyum :)

      Sil
  2. Yeni kitapların hayırlı olsunnn :) Anne Rice'in birkaç kitabını okumuştum ama bağlantılılar mı hatırlayamadım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, bağlantılı ise de sorun yok, illaki toparlarım sonra okurum :)

      Sil
  3. Kitaplar *_* Hepsini keyifle oku :)

    YanıtlaSil