22 Ocak 2015 Perşembe

RKBT 4. Gün || Suri Rosen "Yalnızlığa Çare Bulundu" || Yurt Dışı Yorumlar ve Çekiliş















Merhabalar,

Turun dördüncü gününde yurt dışı yorumlarla sizlerleyim.

Goodreads'ta en az 3 yıldız ile taçlandırılmış olan tur kitabımız için yorumlardan ufak bir seçki hazırladım, umarım beğenirsiniz.




Normalde YA türü kurguları okumam ama yoğun tavsiyelere dayanamayarak okudum. Bunu yaptığıma çok memnun oldum. İlginç ve komikti. Karakterler zorlayıcıydı. Bana yüksek sesle kahkahalar attırdığı ve gözlerimden yaşlar getirdiği noktalar oldu. Mutlaka okuyun.

& & &

Kızım ve ben yüksek sesli olarak kitap okumayı seviyoruz. Suri Rosen’in kitabı çok başarılı… Biz çok eğlendik!
Mizah duygusu çok iyiydi. Baştan sona okunmalı. Yani bir çok durum, bir çok aksiyon, bolca karakter… Tüm bu eğlence, dram ve gerilim için teşekkürler Suri !




Karakterlerin derinliği, yoğunluğu ve hikayenin akıcılığına bakıldığında yazarın ilk kitabı olduğunu öğrenmek benim için sürpriz oldu. Kahkahalarla güldüm ve kitabı zor bıraktım. 
Eğlence dolu, bir sürü kalp oyunlarının olduğu bu kitabı genç ya da yaşlı herkese tavsiye ederim.



Yalnızlığa çare bulundu ile okuyucular yahudi cemaatine misafir oluyorlar, ki bu inanılmaz derecede yabancısı olduğum bir şey. Sonuç olarak  okuma konusunda çekinceliydim. Ya düşündüğüm gibi çıkmazsa?  Çok şükür korkularımın tamamen yersiz olduğunu anladım. Anlatımı hikayeyi kolaylıkla takip etmemi sağladı, benim için hem ilginç hem de bilgilendirici oldu.
Rain basit ve sempatik bir karakter. Onun anlatımı ilginç ve sevimliydi ve çöpçatan rolüyle bencil birinden daha düşünceli birine dönüştüğünü izlemeyi sevdim.  Hikayenin odak noktası ailesi ve müşterileri ile olan ilişkisiydi.
Genel olarak benim için eğlenceli bir okuma oldu. Suri Rosen’in yeni kitabını merak ediyorum.


ve çekilişşşş



Cumartesi günü yorumda görüşmek üzere
Sevgiyle kalın!!

Çiğdem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder