26 Ocak 2015 Pazartesi

Mimlendimmm:"Kitap Tag!"



Yeni bir mim daha geldi, çok teşekkürler Hayal Perest'in Zaman Yolculuğu :) :)
Bu mimi sevdim, ben de yapmak istiyorum diyorum herkesi mimlemiş olayım :D :D


1- Kitap okumak için evde belli bir yerin var mı?
Salondaki 3'lü koltuk ve yatak odası en sevdiğim okuma yerlerinden. :)

2- Ayraç mı yoksa rastgele bir kağıt parçası mı?
Ayraç tabikine :)

3- Kitap okumayı belirli bir zamanda mı durdurursun yoksa belirli bir bölümde ya da bölüm başında mı durdurursun?
Mümkünse bitirene kadar devam ederim, ama illa bırakacaksam bir sonraki bölüm başında bırakırım.

4- Okurken yemek yemek mi bir şeyler içmek mi?
İçmek, genelde Latte :)

5- Kitap okurken televizyon seyretmek mi müzik dinlemek mi?
Sessizlukkkk lütfennn :D :D

6- Tek seferde bir kitap mı yoksa birden fazla kitap mı?
Duruma göre değişiyor, dikkatim yeteri kadar iyiyse birden fazla olabiliyor.

7- Okurken evde mi yoksa her yerde mi okumayı tercih edersin?
Serviste okumayı deniyorum, bazen rahatsız ediyor. O yüzden genelde evde okuyorum.

8- Kitabın, kafanın içinde yüksek sesle okunması mı yoksa sessizce okunması mı?

Kesinlikle sessiz okuma :)

9- Önündeki sayfaları okur musun yoksa sayfaları atlar mısın?

Ben biraz mazoşistim sanırım :P Sevmediğim de olsa atlamadan okumaya çalışırım. 

10- Ciltli kitap mı karton kitap mı?

Özel bir tercihim yok ama ciltli de güzel duruyor hani :D

11- Kitap yazıyor musun?

Hayır, safkan okuyucuyum ben :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder