24 Ocak 2015 Cumartesi

Mimlendimmm: "Sosyal Medya Tag"


Kitap Kurdunun Düşünceleri Blogu tarafından mimlendimmmm :D :D
Hemen cevaplıyorum :)


Facebook Sorusu: Herkesin sana okuman için baskı yaptığı bir kitap ?
Jessica Shirvington - İki Hayat Arasında. RKBT kızları çok beğenmiş. Aldım inşallah fırsat bulduğumda okuyacağım :D

Tumblr Sorusu: Sen okuduktan sonra popüler olan bir kitap ?
Tatlı Bela :D :D

MySpace Sorusu: Beğenip beğenmediğini hatırlamadığın bir kitap ?
Hatırlamıyorum desem :(

Instagram Sorusu: Çok güzel olduğu için Instagram'a koymak istediğin bir kitap ?
Melekler Zamanı ya da Erken Rüya Zamanlar, karar veremedim ikisi arasında.

Youtube Sorusu: Filme çevrilmesini istediğin bir kitap ?
Melez Sözleşmeleri olurdu diye düşünüyorum.

Goodreads Sorusu: Herkese önerdiğin kitap ?
Türe göre değişiyor. Fantastikte, Asi Melekler, Historical'de Benimle Kal,Günümüz Türk; Melekler Zamanı, aklıma ilk gelenler :D :D


Bu eğlenceli etkinlik için çok teşekkürler Kitap Kurdunun Düşünceleri  :)
Her zamanki gibi üzerine almak isteyen herkesi mimledim :D :D


1 yorum:

  1. Melez Sözleşmeleri serisi filme dönüştürülse ne güzel olur ya.
    Tadından yenmez vallahi :D :D

    YanıtlaSil