16 Ocak 2015 Cuma

Mimlendimmm High School Musical Book Tag



High School Musical etkinliğine sevgili arkadaşım Kitap Arası Kahve Molası davetiyle katılıyorum. Canı isteyen herkes üzerine alabilir ve cevaplayabilir :D :D


1. Yeni Bir Şeye Başlangıç - Yeni favori tür / yazar / seri?

Pek yeni sayılmaz ama son zamanlarda distopyalar daha bir dikkatimi çekiyor :) Favoriden ziyade aklıma ilk gelen Ally Condie ve Eşleşme serisi.


2. Öyle bir kitap arıyorum ki - içinde istediğim her şey var?

Hımmm, henüz yok :D :D


3. Muhteşem - En büyük divanın olduğu bir kitap? (Divadan kastı en sevdiğiniz karakter olabilir sanırım pek emin değilim ama yabancıların cevapları bu tarz olduğu için böyle düşünüyorum. :D ) 

Başka zaman olsa illa birilerini derdim ama şuan aklıma gelmedi valla :( :(

4. Mevcut durum - Klişeye meydan okuyan bir karakter?

Şefika'cım bu konuda katılıyorum sana :D :D
Tarryn Fisher'ın serisi olabilir bu. Fırsatçı, Tehlikeli Kızıl ve Hırsız... Tamamen ilginç insanlar hepsi de :D"

5. Erkekler geri döndü - En iyi bromance?

Okuyalı uzun zaman oldu isimler kafamda net değil ama Julie Garwood hist kahramanlarını örnek olarak gösterebilirim. 

6. Ne Zaman – Favori yaz okuman?

Sanırım Danielle Trussoni Asi Melekler diyeceğim :) :) Melekler üzerine yazılmış harika bir kitap bence.


7. Her gün - Eğer hayatının geri kalanında her gün bir kitap kapağına bakman gerekseydi, hangisi olurdu?

Bu konuda da sana katılıyorum Şefika :D :D Gerçekten çok sevimli kapakları oluyor. 

Renkli kapakları seviyorum, sanırım Nemesis Kitap'tan çıkanların hepsini yan yana dizer onları izlerdim :D


8. Sadece Seninle Olmak İstiyorum – Elinden bırakamadığın bir kitap?

Bir dönem Lisa Kleypas Benimle Kal'a sarmıştım :D :D

9. Çığlık - Seni hayal kırıklığına uğratan bir karakter?

Yaptığı bir davranışıyla (okuyanlar bilir öküzlüğünü )Travis Maddox, gerçi sonradan affettirdi kendini :D :D sayılır mı acaba ??

10. High School Musical - En sevdiğin kurgusal okul?

Vampir Akademisi :D :D (ayılıp bayıldığımdan değil, aklıma ilk gelen oldu )

11. Humuhumunukuapua – Okuduğun en saçma kitap / sahne / karakter?

Amy Meredith - Gölge, Eve karakteri, tam sahneyi hatırlamıyorum ama Gandhi'nin geçtiği bir bölüm vardı. Çok gülmüştüm.

12. Bahar Müzik Potpurisi – Mutlu son ?

Rachel Gibson, Jill Shalvis gibi yazarların kitapları :D :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder