13 Aralık 2014 Cumartesi

Ayla Koca - Kayıp Ruh Yitik Beden [YORUM]


Arka Kapak

Alara özel olduğunu biliyordu bu aynı zamanda onun lanetiydi. İnsanları mutlu ederken kendini mutsuzluğa ve yalnızlığa mahkum eden yeteneğini zaman zaman sorgularken, karşısına hiç beklemediği anda çıkan ve ilk görüştü aşık olduğu hasanın varlığıyla yol ayrımına girer.

Tam seçim yapacağı sırada verilen görev le beraber kendini geçmiş ve geleceği arasında kapana kısılı bulur.

Alara şimdi aşk, ailesi ve de görevi arasında seçim yapmak zorundadır. Peşinde mafya, katiller ve geçmişi vardır. Mutluluğu nasıl yakalayacağını okurken kendinizi bambaşka bir alemde heyecanlı bir macera avına tanık olarak bulacaksınız.

Roman boyunca av mı? Avcı mı? Olduğunuzu sorgulayacaksınız.

YORUM

İlk defa türk işi, paranormal diyebileceğimiz bir kitap okudum. Hangisi mi? Kayıp Ruh Yitik Beden tabii ki...
Kapak görselini tanıtımlarının döndüğü zamanlardan beğenmiştim. Konusuna gelince açıkçası biraz daha temkinliydim. Türü sadece yabancılardan okumuş olmam ve de yazarın ilk denemesi olduğundan çok beklentim de yoktu.
Bir çok yeni türk yazar bu aralar eserleriyle karşımıza çıkıyor ve çoğunluk aşk üzerine.
Farklı bir türde yazılmış bir kitap olarak daha bir dikkatimi çekti. 
Türk işi nasıl olabilir ki düşüncesiyle başladım kitaba ve kesinlikle önyargılı olmamak gerektiğini bir kez daha hatırlamış oldum.
Kısaca bahsedersek; kitabın karakteri olan Alara özel bir yeteneğe sahiptir.
 Ruhu bedeninden ayrılıp zaman ve mekandan bağımsız gezebilmektedir. Zamanla kendine bir misyon yükler ve insanlara yeteneğiyle yardım etmeye başlar. Özellikle son görevinin kendisi ve geçmişiyle bağlantılı olduğunu ve aynı zamanda aşkla tanışacağını bilmeden olayların içine atlar.
Kitaba başladığım gibi bitti diyebilirim, oldukça akıcıydı. Kurgusu ve olay örgüsü yazarın ilk eseri olmasına rağmen oldukça iyiydi. Kitabın temposu hep yüksek kaldı. Her ne kadar türk işi motiflerde az biraz garipsemiş olsamda (bu da yukarda belirttiğim sadece yabancılardan okumuş olmamdan kaynaklanıyor) gerçekten de hoşuma gitti.
 Kitapla ilgili tek eleştirim olacak. Yazım hataları, imla işareti sorunları okumayı çok etkilemiyor ama yine de rahatsız edici oldu. Umarım sonraki basımlarda bir kez daha gözden geçirilir.
Ayla Hanım'a yazarlık hayatında başarılar diliyorum, inşallah başka eserlerini de okuruz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder