6 Mart 2014 Perşembe

Vefa Enver - Bunu Sen İstedin [YORUM]





Yazar : Vefa Enver
Seri Adı: Çocuk da Yapamadım Kariyer de # 2
GoodReads Puanı: 3.93
Yayıncı: Ephesus Yayınları


Yorumum
 
En son nerde kalmıştık?? Hımm sanırım bizim kızlar rüya erkeklerini bulmuşlardı birlikte kaldıkları evi kapatıp  her biri sevgilisiyle güzel yarınların hayallerini kuruyordu :) İkinci kitap olan "Bunu Sen İstedin"de aradan biraz zaman geçmiş, Ahu ve Can evlenmiş üstelik tatlı bir süprizleri var. Aslı ve Hakan'ın ilişkisi ilerlemiş, bak sen şu işe ki Sibel Hanım'da Baran'la evleniyor. İlk kitabı okuyanlar bilir, Sibel ile ilgili hiç bir şey sakin ve sıradan değildir, tabikine düğünü de öyle :D :D
Unutmadan,yeni bir çift daha katıldı aralarına. Aslı'nın deli dolu kızkardeşi Nazlı ve Baran'ın kardeşi Kadir. Onların ilişkisinde resmen başım döndü, ne hızdı öyle. Bazı kızdığım noktalar da oldu tabi özellikle Baran bir ara cidden gözümden düştü, sonra sonra düzeldi ama yine de kızdım. Okuyunca hak vereceğinizi düşünüyorum.
İlk kitapta komik ve eğlenceli olarak bay doğru ile karşılaşmalarını okumuştuk. İkinci kitap olan Bunu Sen İstedin'de ilişkilerin ne kadar emek istediği, ilişkiye başladıktan sonra devamını getirebilmenin de hiç kolay olmadığını farklı karakterlerimiz eşliğinde yeri geldiğinde komik, yeri geldiğinde trajik bir şekilde anlatmış ve bende yine keyif alarak okudum. Türk işi pembe dizi tadında eğlenceli bir kitap daha bitti. Kitabın sonunda ise şok oldum. Beklemediğim karakterden beklemediğim bir davranış gördüm, en kısa zamanda son kitabını da okumam lazım. :D :D
İlk yorumda belirttiğimi tekrarlamakta fayda görüyorum.Siz de azıcık kafam dağılsın, eğlenceli, komik, pespembe bakış açısıyla romantik bir şeyler okuyayım derseniz seriyi rahatlıkla tavsiye ederim.
 
 Değerlendirmem
 
4-Ortalamanın oldukça üstündeydi, keyif aldım
 
 
 
 
***
 
Tatlı uçuk kaçık bir hikâye okumaya hazır mısınız?

Vefa Enverin romantik aşklarının en tatlı kahramanları okurlarıyla yeniden buluşuyor!

Tutkulu ve tatlı üç arkadaş, Sibel, Ahu ve Aslının hayatlarında nelerin değiştiğini merak ediyorsanız, bir an önce sayfaları çevirmeye başlamalısınız. Kahramanlarımız sevdikleri adamlarla ve hedefleriyle ilgili olarak ne durumdalar dersiniz?

Ne dilediğinize dikkat edin çünkü gerçekleşebilir.

Hiç ayrılmadan birbirlerine ait olmayı dileyen bu üç arkadaşın sevgilileriyle ilgili diledikleri her şeyi gerçekten istemiş olduklarından emin misiniz? Mesela Sibel tutkuyla sevdiği adamın hep hayatında olmasını dilerken birdenbire aslında hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını fark etmişse?

Vefa Enverin Çocuk da Yapamadım Kariyer de adlı romanında tanıdığımız karakterlerine bu romanda da doyamadıysanız, Neyse ki Çocuk Yaptımı okuyabilirsiniz
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder