14 Şubat 2014 Cuma

Vefa Enver - Çocuk da Yapamadım Kariyer de [YORUM]




Yazar : Vefa Enver
Seri Adı: Çocuk da Yapamadım Kariyer de
GoodReads Puanı: 4.32
Yayıncı: Ephesus Yayınları



Yorumum


Çocuk da Yapamadım Kariyer de kitabı okuyalı bir hafta oluyor. İstedim ki yorumunu Sevgililer Gününe yapayım. Aşk dolu bir kitaba bugün daha bir güzel yaraşır değil mi :D :D
Şimdi kitabımıza geçelim... Chick-lit türünde bir serinin ilk kitabı. Yeni bir kitap değil ama tanışmam bu zamana kısmetmiş. Stres seviyemin tavan yaptığı bir iş gününün sonunda başladım kitaba. Amaç tabiki kafamı dağıtmaktı. Hatta çok sevgili arkadaşım esprisini de esirgemedi. Sen çocuğu da kariyeri de yapmadın mı niye okuyorsun diye :) :)
Aslı, Sibel ve Ahu adlı 30'larında üç kanki ev arkadaşı kızımızın hayatlarını anlatıyor. Çok farklı kişilik özelliklerine sahipler. Ortak noktaları kariyer çabaları ve inişli çıkışlı, bir türlü istedikleri gibi gitmeyen aşk hayatları.
Ahu, duygusal anlamda oldukça sert ve pek de paylaşıma açık değil. İş konusunda çok hırslı, bu konuda ezip geçmeyeceği pek birşey yok gibi. Sevgilisi Can ile bir dargın bir barışık sürdürdüğü ilişkisi pamuk ipliğine bağlı.
Sibel, bir şirkette üst düzey yönetici asistanı,lüksü seviyor.Umursamaz bir yapısı var. Erkekler konusunda maymun iştahlı ama içten içe kendini durultacak bir aşk arayışında. 
Aslı, oldukça duygusal, kendinden önce başkalarını düşünen, çekingen ama baskı altında tırnaklarını çıkarmaktan çekinmeyen bir yapıya sahip. Sevgilisi Metin'le adını koyamadıkları ilişkinin ağırlığı altında eziliyor.
Benim için oldukça keyifli bir okuma oldu.  Üç karakteri de oldukça sevdim. Olaylarla başa çıkma yöntemleri, romantik komedileri aratmayan halleri, yeri geldiğinde girl team kurarak birbirlerini teselli etmeye çalışmaları cidden oldukça eğlenceliydi. Farklılıklarına rağmen birbirlerine bağlılıkları imrendiren cinstendi. Dur bakalım, şimdi ne olacak diye diye kitabın sonuna kadar geldim gece vakti. Okuduğum ilk türk işi chick- lit kitap olduğu için beni bu kadar sarmasına şaşırdım desem yeridir. En kısa zamanda devam kitaplarını okumak istiyorum. Siz de azıcık kafam dağılsın, eğlenceli, komik, pespembe bakış açısıyla romantik bir şeyler okuyayım derseniz rahatlıkla tavsiye ederim.

Değerlendirmem


4-Ortalamanın oldukça üstündeydi, keyif aldım






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder