16 Şubat 2014 Pazar

Cora Carmack - İlk Defa [YORUM]


Orjinal Adı:  Losing It
Seri Bilgisi: Losing It #1
Goodreads Puanı: 3.83 
Türkçe Yayın: Pena Yayınları
Çevirmen: İmge Tan




Yorumum

Alıp almamakta kararsızken sevgili arkadaşımın tavsiyeleriyle sepete attığım kitaplardan biri de İLK DEFA oldu. New adult türünde  yazılmış bir kitap. İçeriğinden biraz bahsedecek olursam;
Bliss üniversiteden mezun olmak üzere ama kafasına taktığı minik bir sorun var. O da bekareti. Bunu yakın arkadaşı Kelsey'e anlattığında onun önerisiyle bu mini (!!!) sorundan kurtulmak için bara gidip bir sorun çözücü arıyor. Veee Tatataamm, aradığını da buluyor. Yakışıklı mı yakışıklı Garrick... hele ki aksanı süründürüyor :D :D (kendileri İngiliz olur). Buraya kadar her şey tamam. Ani bir etkilenme, bir iki esprili muhabbet, hoopp bi bakıyoruz, Garrick'le birlikte evinde ve yatak odasında. Ama Bliss son anda korkuyor ve Garrick'i fena bir halde evde bırakıp kaçıyor. Ertesi gün tiyatro dersinde bilin bakalım kim karşısına çıkıyor. :D :D
 Öncelikle şunu belirtmem gerek, konuyu ilk okuduğumda biraz tereddüt ettim. İçinde "Aşk" olmayan eylemler beni geriyor. Dediğim gibi arkadaşımın oku seversin tavsiyesi üzerine okudum. Gerçekten de bazen o kadar önyargılı olmamak gerekiyormuş. Eh başta aşk olmasa da sonrasında gayet güzel vardı. Esprili bir tarzda yazılmış, genel olarak eğlenceli bir romantik komedi. Kendinizi fazla yormadan keyifle okuyacağınız bir kitap. Anlatım oldukça akıcı. Şunu diyebilirim, okuyacaksanız hafta sonu okuyun çünkü okumaya başladığınız anda kitap elinize resmen yapışıyor, bırakamıyorsunuz. Benim gibi uykusuz kalıp ertesi gün şiş gözlerle gezmenizi istemem :D
Devam kitaplarını da merak ediyorum. Umarım Pena Yayınları bizi fazla bekletmez.

Değerlendirmem

4-Ortalamanın oldukça üstündeydi, keyif aldım




***
İLKLER ASLA UNUTULMAZ...
Üniversitenin tek bakiresi olarak mezun olmak istemeyen Bliss hızlıca birini bulup bu işi çözmeye karar verir. Mümkün olduğunca çabuk... Tek gecelik bir ilişki... Bliss o kişiyi bulur ancak gerçekten gülünç bir bahaneyle onu yatakta bırakarak kaçar. Ertesi gün sınıfa giren yeni tiyatro öğretmeni ona çok tanıdık geliyordur. Bliss tam sekiz saat önce onu yatakta bırakmıştır... Yalnız... Çıplak...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder