30 Kasım 2013 Cumartesi

RKBT 2. Gün || Lena Diaz - Ölüm Falı || Yorum




Orjinal Adı: He Kills Me, He Kills Me Not 
Seri Bilgisi: The Nursery Rhyme #1
GoodReads Puanı: 4.14
Türkçe Yayın: Eksik Parça Yayınları
Çevirmen: Cem Yurttaş


Tanıtım

Katil, önündeki savunmasız kadının karnına oturdu, elinde bir gül vardı. Gülün güzel parfümü, kanın metalik kokusuna karışıp etrafa tuhaf bir esinti gibi yayılıyordu. Gövdeden bir diken kopardı. "Beni öldürecek." Bir tane daha kopardı. "Beni öldürmeyecek." 

Her dikeni koparıp tek tek kan bulaşmış karnına düşürdükçe çocukluk tekerlemesinin hastalıklı uyarlamasını sürdürdü. Tek diken kaldığında, siyah pis gözleri parladı. Zalim dudakları keyifle gülümsedi. Katil aramızda bir yerde...

Yorum

Romantik polisiye olarak uzun zamandır birşeyler okumamıştım. Ölüm Falı'yla beraber bu türü ne kadar sevdiğimi bir kez daha hatırlamış oldum.

Amanda Stockton 4 yıl önce bir seri katilin elinden kurtulmuş ama aldığı hasarları vücudunda ve ruhunda taşıyan genç bir kadın.
Polis Şefi Logan Richards 10 yıl önce yapmış olduğu bir hata nedeniyle içten içe vicdan azabı çeken ve bu hataları tekrar etmemek için çabalayan genç bir adam.
Ve ikisini bir araya getiren manyak bir katil... 
ve herşeye rağmen gelişen bir aşk...

Daha ayrıntıya da girmek isterdim, ama şu spoiler korkusu fazla birşey yazdırmıyor :D

Kesinlikle çok beğendiğim bir kitap oldu. Polisiye gerilim kısımları da, romantik kısımları da tam dozundaydı bence. Karakterlerin kişilik özellikleriyle beraber içsel durumlarını da oldukça iyi yansıtmış. Ek olarak yan karakterleri de çok boş bırakmamış, hikayenin içine dahil etmiş, hatta bir sonraki kitabının zeminini de hazırlamış. Yazarı ilk kez okumama rağmen anlatımına hiç yabancılık çekmedim, sanırım bunda kullandığı dil kadar çevirinin de oldukça iyi olmasında etkisi vardı. Bütün bunlardan sonra daha ne olsun diyorum :D :D
Başta da dediğim gibi uzun zamandır okumamıştım, benim için oldukça doyurucu bir kitap oldu.
Tür olarak romantik polisiye seven arkadaşlara tavsiye ederim.

Eksik Parça Yayınlarına yazar ve kitabıyla tanışmamızı sağlamasından 
ve turumuza olan desteğinden dolayı çok teşekkürler...

Değerlendirmem

5-Tek kelimeyle mükemmeldi





hoşçakalın, sevgiyle kalın,

Çiğdem




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder